onsdag 30 oktober 2013

Kajsa med sitt band på Storan!


Det är premiärspelning efter att Kajsa Grytt släppt sitt nya album Jag Ler, Jag Dör! Stora Teatern, lördag 26 oktober!


Biljetterna ikväll som min gamla skolkamrat sedan Ekebäckstiden hade köpt när de släpptes. M.a.o. mycket bra platser! Ja, han heter Rolf Källström och är som jag Kajsa fan sedan lång tid tillbaka!! :)


Kajsa Grytt
Foto: Rolf Källström


Jari Haapalainen på trummor och Kisa Nilsson på bas.
Foto: Rolf Källström


Fabian Grytt på gitarr. Kajsas son!
Foto: Rolf Källström








Mia Coldheart på gitarr!
Foto: Rolf Källström


Foto: Rolf Källström


Ja, men va bra det var! Tungt, suggestivt och mycket bra låtar! Heja Kajsa och bandet! Vill ha mer! Kolla recension i G-P, här 
Foto: Rolf Källström


Efter giget kom Kajsa ut till foajén för att signera nya skivan och sin bok om sig själv. Rolf köpte boken som han tidigare läst som e-bok. Jag pratade med Kajsa och fick en kram, tack! Lycklig blev jag!! :-) Musikvideos från kvällens gig kan ni se på www.youtube.com/rulle2008
Foto: Rolf Källström 

2 kommentarer:

Rolf sa...

Snyggt!!

Fotona blev lite annorlunda på din sida. Kanske försvinner några bitar när man kopierar från sida till sida. Ingen stor sak.

Rustan sa...

Tack! Ja, kanske, har aldrig kopierat tidigare!