tisdag 30 april 2013

Våryra med Gunnar & vänner!


Gunnar Danielsson & Vänner hade sin traditionella fest, Våryra uppe i paviljong 8 på Konstepidemin, det är lördag 27 april 2013.


Vi, mitt gäng och jag kom precis lagom till låten, Två Skilda Världar!



Den alltid så ödmjuke och som nån har sagt "The laziest man in rockbuisness" var verkligen på G ikväll!!


Frisörskan Bengtsson med kamrat var också såklart där och diggade!




Det blev en hel del svängom på dansgolvet!!





Magnus Hartelius




Mitt glada kompisgäng! fr.v. ingen aning, Anna, Anders Gotland, Olle och Masken!


Anders Christensson



Bo Karlberg


Gunnar Danielsson


Klas Ålander




Tacka alla i bandet och alla ni som var där denna kväll! Längre konsert än denna har jag nog aldrig varit med om i hela mitt liv!! Då e det goa gubbar som spelar.....och en äkta tok!! Kram! :-)

Inga kommentarer: